FANDOM

Uwaga Spoiler: Ten Artykuł zawiera informacje zawarte w powieści (light novel), które nie zostały przedstawione w anime.

Anioł (天使 Tenshi) jest to ostateczna tarcza która chroni Duchy. Jego forma, kształt, i funkcje zależą od Ducha. Anioł może mieć postać różnoraką od potworów przez broń białą do instrumentów. Każdy z nich posiada unikalną moc ataku.

Anioły są zawarte w Krysztale Sefiry. Według Nii, wszystkie Duchy mają instynktowną wiedzę, jak korzystać z Aniołów, nawet mimo utraty pamięci. Na przykład, Origami używała swojego Anioła z mistrzowską precyzją zaraz po otrzymaniu go. Anioły posiadają zdolności samoregeneracji. Kiedy Anioły Tohki i Kurumi zostały uszkodzone, to podczas kolejnego przyzwania były w idealnej formie.

W Formie Inwersji odpowiednikiem Aniołów są Demony.

Lista AniołówEdytuj

  • Sandalphon
  • Zadkiel
  • Zafkiel
  • Camael
  • Raphael
  • Gabriel
  • Haniel
  • Metatron
  • Rasiel
  • Michael
  • Shekinah
  • Kerubiel

CiekawostkiEdytuj

  • Wszytkie nazwy Aniołów (poza Edenem), są nazwami aniołów w mitologii judeochrześcijańskiej.
    • Nazwa „głównych” Aniołów Duchów, w głównej powieści, są nazwami Archaniołów odpowiednio do sefir z drzewa życia kabały.
  • Każdy Anioł ma alternatywną formę i funkcje, którą Duch może przyzwać, w zależności od sytuacji.