FANDOM

Uwaga Spoiler: Ten Artykuł zawiera informacje zawarte w powieści (light noveli), które nie zostały przestawione w anime.

Date A Live Movie: Mayuri Judgement

Plakat filmowy mayuri1

Plakat filmowy mayuri2

Dal film okładka bd

Informacje
Reżyser Keitaro Motonaga
Scenariusz Hideki Shirane
Muzyka Go Sakabe
Projekty Postaci Kouji Watanabe
Dyrektor Animacji Kouji Watanabe
Studio Production IMS
Premiera Kino 22 Sierpień 2015
BD/DVD 26 Luty 2016
Ilość Odcinków 1

Date a Live The Movie: Mayuri Judgement (劇場版 デート ア ライブ 万由里ジャッジメント) jest filmem z oryginalną fabułą, nadzorowaną przez autora powieści, Koushi Tachibana. Premiera filmu odbyła 22 sierpnia 2015 roku.

Powstanie filmu zostało ogłoszone na końcu 10 odcinka drugiego sezonu. Później, podczas konwentu „Date A Fes II” został ujawniony tytuł filmu oraz szczegóły odnośnie niego.

Przewodnią piosenką filmu jest „Invisible Date” zaśpiewaną przez „Sweet ARMS”, singiel został wypuszczony 19 sierpnia 2015.

Film został wydany na Blu-ray i DVD 26 lutego 2016.

OpisEdytuj

RandkaWojna trwa dalej.
Spokojne dni wróciły do Shido, nie musi on już ratować Duchów od bezlitosnych bitew.

Ale te spokojne dni, zostały zakłócone przez pojawienie się tajemniczej sfery emitującej energię duchową... jak również tajemniczej dziewczyny, w tym samy czasie. Jaki jest jej cel, w obserwowaniu Shido?

Misja powierzona Shido, w tym trudnym czasie była następująca:

„Udaj się na randkę ze wszystkimi Duchami, i rozpal w nich ogień miłości!”

Ze stawką, którą jest ludzkość randkawojna trwa dalej.

FabułaEdytuj

Film zaczyna się od koncertu Miku, na którym są Shido i inne Duchy. Po koncercie, wszyscy udają się na prywatny basen zarezerwowany przez Miku. Następnego dnia, Shido widzi ogromną sferę na niebie. Pomimo tego, że tylko Shido może ją zobaczyć, Fraxinus był zdolny wykryć obecność tej sfery. Dalsza analiza wykazała, że sfera emituje fale podobne do tych, które emitują Duchy. Aby się jej pozbyć, Reine proponuje, aby Shido udał się na randkę z każdym Duchem. To okazuje się być efektywne, z racji, że po każdej skończonej randce, fale odpowiadające Duchowi z którym odbył randkę znikły. Jednakże, podczas każdej randki, Shido zauważa, jak pojawia się zawsze, jedna i ta sama dziewczyna. Kiedy Shido skończył wszystkie randki, tajemnicza dziewczyna przedstawia się jako Mayuri, Duch, który został stworzy ze zbiorczej podświadomości pozostałych Duchów, a ta tajemnicza sfera to jej, Anioł Kerubiel. Mayuri ujawnia, że jest swojego rodzaju nadzorcą.

Została stworzona aby czuwać nas balansem pomiędzy nim a Duchami i w razie czego wprowadzać odpowiednie „poprawki”. Kiedy tak rozmawiają, Anioł dostaje szału i każdy Duch przechodzi do postaci limitowanej sukni astralnej. Mayuri uświadamia sobie, że Kerubiel jej uczucie zazdrości. Anioł zamyka Mayuri w klatce, jednakże Shido udaje się ją uwolnić, przy pomocy Sandalphona. W odpowiedzi na to Kerubiel, zmienia się w nową formę i kontynuuje atak. W tym momencie każda limitowana suknia astralna zaczyna rezonować z Tohką. Po przekazaniu mocy pozostałych Duchów Tohce, wchodzi ona w tryb Pełnej Formy, otrzymuje nową suknię astralną i drugi miecz wraz z Sandalphonem. Tohka zadaję niszczycielki cios Kerubielowi, ale on zaczyna się renegerować.

Aby powstrzymać Kerubiela, Mayuri całuje Shido, co powoduje, że zaczyna znikać. Z racji faktu, że została ona zrodzona z energii innych Duchów, ona też się zakochała w Shido. Film kończy się sceną w której Shido rozmawia z Tohką o tym co się stało, chwilę później przychodzą do nich pozostałe Duchy. Tym czasem w świątyni w której był Shido na randce z Yoshino, można usłyszeć głos Mayuri.

PostacieEdytuj