FANDOM

Uwaga Spoiler: Ten Artykuł zawiera informacje zawarte w powieści (light noveli), które nie zostały przestawione w anime.

Sir Isaac Ray Pelham WestcottEdytuj

Wescott jest jest szefem, i ma z nim czysto służbowe relacje szef-podwładny. Czasami się nie zgadza z nim, w kwestii jego planów, np. kiedy nie pozwolił jej zabić Shido jak miała na to szansę.

Shido ItsukaEdytuj

Kiedy Wescott rozkazał jej obserwować Shido, na początku myślała jest on zwykłym człowiekiem. Jednakże, zdolność przyzywania Aniołów przez niego, wzbudziła ciekawość Ellen. Po nieudanej misji spytała się Wescotta, czy jest to możliwe aby człowiek posiadał moce Ducha. Po wielu spotkaniach z Shido, Ellen zaczęła coraz bardziej gardzić. W Tomie 12 Shido będąć w stanie przeciążenia energii Duchowej, zaczął flirtować z Ellen. Jego moce Ducha z łatwością zniweczyły, próby zachowania odległości Ellen od niego. Po wszystkim poprzysięgła zemstę za to upokorzenie. Kiedy Wescott kazał jej pojmać Shido, z radością przyjęła rozkaz.

Mana TakamiyaEdytuj

Mimo, że nie wiadomo jaki miała relacje z Maną kiedy była ona jeszcze w D.E.M., obecnie gardzi nią tak samo jak Shido. Twierdzi, że to rodzeństwo, wie jak ją uczynić nieszczęśliwą.

Kiedy obie walczyły razem ze sobą w Tomie 12, Ellen powiedziała, że „powinna zabić ją wtedy”, co sugeruje, że to ona rozdzieliła Manę z jej rodziną.

Elliot Baldwin WoodmanEdytuj

30 lat wcześniej Elliot raz z Wescottem, przyzwał Pierwszego Ducha na Ziemię. Jednakże nieco później Elliot opuścił DEM. Z racji tego, Ellen przysięgła, że go zabije za złamanie ich wspólnej przysięgi.

Karen Nora MathersEdytuj

Karren jest młodszą siostrą Ellen, pracuje ona jako asystentka prezesa zarządu Ratatoskr Elliota Woodmana. Z racji tego, że są po przeciwnych stronach barykady są dla siebie wrogami i nie są w dobrych relacjach ze sobą.