FANDOM

Shido ItsukaEdytuj

Shido jest adoptowanym bratem Kotori. Jej miłość do brata była wielokrotnie ukazywana. Kiedy jest w trybie dowódcy, traktuje swoje brata chłodno, a kiedy jest w trybie siostry to jest dla niego miła i droczy się z nim.

Kotori utworzyła osobowość dowódcy, kiedy Shido dał jej czarne wstążki i obiecała, że będzie silna kiedy będzie je nosić. W przypadku kiedy nie ich nie ma, okazuje się być tzw. beksą. Kiedy nosi białe wstążki to wtedy jej pokazuje swoją prawdziwą osobowość, czyli uroczej młodszej siostry.

Dużo znajomych Shido, wydaje się dziwne to, jak bardzo blisko siebie są. Zgodnie z raportem stanu psychicznego z Fraxinusa. Poziom przywiązania Kotori jest zawsze na maksymalny, i nie wykazuje żadnych wahań. Może być uważana za Tsundere w stosunku do Shido, kiedy jest nieco ostra w stosunku do niego w trybie dowódcy.

Reine MurasameEdytuj

Jest to osoba na której Kotori najbardziej polega i ufa. Po porady zawsze udaje się do niej. Jest ona najlepszą przyjaciółką Kotori.

Kyouhei KannazukiEdytuj

Kotori traktuje go marnie z racji jego zachowania i skromnej masochistycznych obsesji związanej z nią, przez co najczęściej go ignoruje. Jednakże, kiedy jej nie ma na Fraxinusie ufa mu na tyle, aby powierzyć mu dowództwo.

Mana TakamiyaEdytuj

Obie są rywalkami w byciu młodszą siostrą Shido. Ale kiedy Mana odeszła z DEM i dołączyła do załogi Fraxinusa, jej relacje z nią się znacznie poprawiły. Wynikiem tego było, że Kotori nalegała, żeby Mana rozpoczęła leczenie. Mana powstrzymała Kotori przed zabiciem Shido, kiedy była zahipnotyzowana przez Miku

Załoga FraxinusaEdytuj

Wszystkich traktuje równo. Uważa załogę za swoją rodzinę i pamiętam imiona i nazwiska oraz stopnie każdego członka, nawet jeśli nigdy nie miała bezpośredniego kontaktu z nim.