FANDOM

Shido ItsukaEdytuj

Kurumi na początku zamierzała „skonsumować” Shido, aby zyskać manę zapieczętowanych w nim Duchów. Kurumi zachowuje się bardzo dokuczliwie i flotownie w stosunku do Shido, szczególnie wtedy musiał się przebrać za kobietę (zwaną Shiori).

Kiedy Shido rzucił swoje życie na szale życia i śmierci, aby ją uratować przed Kotori, Kurumi stała nieco przywiązana do niego, i na razie porzuciła pomysł „skonsumowania” go. Czasami oferuje mu pomoc, ale wyraźnie zaznacza, że ma swoje własne powody aby mu pomagać.

ASTEdytuj

Zdaniem Kurumi, AST nie stanowi żadnego zagrożenia dla niej. Pozwalała ona Manie zabijać jej klony, tylko po to aby się z nią droczyć i frustrować ją, i potem pojawić się w innym miejscu bez żadnych obrażeń. Co więcej, bez żadnych oporów, przycisnęła Origami do ściany i wyraziła chęć „skonsumowania” jej, pomimo tego jak silna była. Jednakże, uznaje zdolności Many mówiąc, że Shido będzie z nią bezpieczny, kiedy to przeprowadzała razem z nim atak na japoński oddział D.E.M. Kurumi nie tylko lubi zabijać, ale też lub być zabijana przez AST (doświadczenia klonów są przekazywane do oryginału.)

Zjawa(Phantom) Edytuj

Detale dotyczące relacje ze Zjawą są nieznane. Jednakże, to Zjawa powiedziała Kurumi, o jego istnieniu i o przechowywanych w nim mocach duchowych. W wyniku tej informacji Kurumi przeniosła się do klasy Shido. W tomie 4 (Epilog) Zjawa spotkała się z nią i spytała jak poszło jej z Shido oraz w jakim celu chce użyć dwunastej Kuli. Kiedy Zjawa dowiedziała, że chodzi o zabicie Pierwszego Ducha, nazwała ją sarkastycznie „miłą osobą”. Kurumi w odpowiedzi chciała strzelić do Zjawy, ale ona zrobiła unik. Zdanie Zjawy na temat celu Kurumi jest nieznane. Nie które sprawy i informacje Zjawa, chce utrzymać w tajemnicy, czego dowodem jest stwierdzenie, że nie wyjawiła Shido informacji o jego przeszłości, z powodu podsłuchiwania przez Kurumi.