FANDOM

Shido ItsukaEdytuj

Mana bardzo troszczy się o Shido, swojego starszego brata, pomimo tego, że nie widzieli się od czasu kiedy byli małymi dziećmi, i nie mają wspomnień z tego okresu. Mana chce chronić Shido, i krytykowała Kotori za to, że wyznaczała do zadań, w których ma kontakt z Duchami. W tym samym czasie, wierzy, że to ona powinna się zajmować swoim bratem, pomimo tego, że jest młodsza.

Później po incydencie z Kurumi, Mana i Shido działają wspólnie podczas misji odbicia Tohki z siedziby japońskiego oddziału DEMu. Mana mimo że nie widziała Shido przebranego za dziewczynę, ma pełną wiedzę o tym, i wcale ją to nie zdziwiło i nie miała nic przeciwko. Ku go przerażeniu Shido, Mana powiedziała mu, że powinni kiedyś pójść na zakupy jak będzie przebrany za dziewczynę.

Kotori ItsukaEdytuj

Mana jest rywalką Kotori, jeśli chodzi o ich starszego brata. Kiedy Mana dowiedziała się, że Kotori jest członkiem Ratatoskr i wciągnęła Shido do organizacji, zdenerwowała się tym faktem, oraz powiedziała jej, że zawiodła jako siostra, ponieważ Shido zadaje się z tak niebezpiecznymi istotami jak Duchy. Kiedy jednak, opuściła DEM, jej relacje z Kotori się polepszyły. Później powstrzymała zahipnotyzowaną Kotori przed zabiciem Shido, za co ona była bardzo wdzięczna Manie. Wtedy zaczęły uznawać się nawzajem jako siostry Shido. Kotori zaczęła pilnować aby Mana chodziła na zabiegi medyczne odnośnie jej zmodyfikowanego ciała.

Kurumi TokisakiEdytuj

Mana wykazuje głębokie obrzydzenie oraz nienawiść względem Kurumi. Zabija ona niezliczony klony Kurumi, kiedy jednak stanęła do potyczki z prawdziwą Kurumi, została pokona bardzo szybko. Po przejściu do Ratatoskr, nadal deklarowała, że jak nadarzy się okazja to zabije Kurumi. Kiedy poszła pomóc Shido przy ataku na japońską kwaterę DEMu, odstrzeliła jej głowę natychmiast jak ją zobaczyła. Po tym jak Shido wyjaśnił Manie, że Kurumi mu pomaga, niechętnie to zaakceptowała.

Jessica BaileyEdytuj

Kiedy Jessica umierała, Mana przyznała się jej, że ją nienawidziła za jej zazdrosną postawę kiedy była jeszcze w DEM. Jednakże, mimo tego, pocieszyła ją, kłamiąc, że Wescott jest z niej dumny, więc może spoczywać w spokoju.