FANDOM

Uwaga Spoiler: Ten Artykuł zawiera informacje zawarte w powieści (light noveli), które nie zostały przestawione w anime.

Ponieważ spotkałam ciebie... Nie jestem już istotą która narodziła się aby zniknąć.

—Mayuri

Informacje

Mayuri

Mayuri

Mayuri duch

Informacje
Kanji 万由里
Romaji Mayuri
Płeć Kobieta
Wzrost 154cm
Gatunek Duch
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Różowe
Status
Media
Debiut w Anime Date A Live Movie: Mayuri Judgement
Aktor Głosowy
Japoński Sora Amamiya

Mayuri (万由里 Mayuri) jest postacią, występującą tylko w filmie Date A Live Movie: Mayuri Judgement.

Informacje Ogólne Edytuj

Mayuri jest duchem zrodzonym z many, którą Tohka, Yoshino, Kotori, Kaguya, Yuzuru i Miku nieświadomie wyemitowały z powodu ich stresu i chęci posiadania Shido dla siebie.

WyglądEdytuj

Mayuri jest młoda, piękną dziewczyną z długimi blond włosami i różowymi oczami. Zwykle nosi biały mundurek marynarski. Ponadto nosi złote kolczyki z małą różową i niebieską kulką przeczepione do nich, te kulki zmieniają kolor w zależności od stanu jej Anioła.

Jako Duch, jej Suknia Astralna ma wygląd krótkiej czarnej sukienki z rozcięciami na klatce piersiowej i brzuchu. Jak również ma ona czarne rękawice za łokieć i złote buty ponad kolano. Na plecach ma parę anielskich skrzydeł oraz cztery przezroczyste skrzydła. Dodatkowo ma doczepione jako przedłużenie uszu parę małych skrzydeł.

OsobowośćEdytuj

Mayuri jest spokojną dziewczyną, rzadko okazującą emocje. Zwykle podąża za Shido i obserwuje jego randki z innymi Duchami, aby wypełnić swój i jej Anioła cel. Na początku, Mayuri nie przejmowała się tym, że kiedyś zniknie z tego świata. Jednakże po zobaczeniu jak Shido chodzi na randki z Duchami, sama zapragnęła żyć i nie zniknąć. Uczucie zazdrości jakie wytworzyła względem Shido spowodowało, że jej Anioł Kerubiel zaczął szaleć.

Występowanie Edytuj

Moce i zdolności Edytuj

  • Kerubiel
  • Kerubiel w formie świdra

Anioł: Kerubiel (雷霆聖堂 (ケルビエル), Raitei Seidō)

Ostateczna Forma: Lahathelev [ラハットヘレヴ]

Suknia Astralna: Nienazwana

W przeciwieństwie do innych Duchów, Mayuri nie ma pełnej kontroli nad swoim Aniołem. W odpowiedzi na jej podświadomą zazdrość, jej Anioł wpadł w szał i zaczął atakować każdego w zasięgu wzroku.

Kerubiel jest zdolny do wystrzeliwania wielu wiązek energii w każdym w kierunku. Dodatkowo może wystrzeliwać pociski w kształcei złotych kół. Kerubiel jest bardzo wytrzymały, ani ataki Tohki oraz innych Duchów nie uszkodziły, ani bezpośrednie trafienie z działa Mystletainn Fraxinusa. Może również wytwarzać małe sfery które zamieniała się w klatkę, kiedy one dotknął celu. Klatka nie zniknie dopóki nie zostanie zniszczony jego rdzeń.

Kiedy Mayuri została uwolniona z klatki, Kerubiel przybrał formę świdra. W tej formie wytwarza on pojedynczą ale ogromną falę energii z czubka świdra o potężnej mocy. Pojedynczy atak rozproszyć terytorium Many.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię jej anioła znaczy "Płomienie, tańczące wokół Tronu Bożego"
  • Mayuri posiada znak ozaczający "Dziesięć tysięcy" w swoim imieniu (>万< 由里). Jednak w przeciwieństwie do reszty duchów, nie odnosi się to do żadnej pozycji w drzewie życia w Kabale.