FANDOM

Uwaga Spoiler: Ten Artykuł zawiera informacje zawarte w powieści (light novel), które nie zostały przedstawione w anime.

Informacje

Mukuro Hoshimiya

Mukuro Hoshimiya1

Informacje
Kanji 星宮 六喰
Romaji Hoshimiya Mukuro
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek (dawniej)
Duch
Kolor włosów Złoty blond
Kolor oczu Bursztynowy
Kryptonim/Ksywa
  • Zodiak (Zodiac)
  • Muku (Przez samą siebie)
Status
Media
Debiut w Powieści Tom 14
Aktor Głosowy

Mukuro Hoshimiya (星宮 六喰)- jest dziesiątym Duchem, który pojawił się w powieści.

Informacje OgólneEdytuj

Nie wiadomo, w jaki sposób Mukoro została Duchem, ani dlaczego przebywa w przestrzeni kosmicznej. Przebywając tam, była bardzo samotna, i ta samotność spowodowała, że zapieczętowała swoje uczucia przy pomocy swojego Anioła. To spowodowało, że stała się, wyzutą z emocji „maszyną”, która nie ma nic przeciwko życiu w kosmosie, i nie chce być zaczepiana przez kogokolwiek.

WyglądEdytuj

Mukoro ma bursztynowe oczy i długie złoto- blond włosy, z części włosów zrobione są dwa koki po bokach głowy. Ponadto ma głowie, ozdoby przypominające królicze uszy.

Jej Suknia Astralna jest w kolorach jasnym-fioletowym i białym. Koniec Sukni rozdziela się na pasy, na których od wewnętrznych części są konstelacje zodiaków jako dekoracje. Na rękach ma rękawiczki z prześwitującego materiału, a nich jest konstelacja gwiazd jako ozdoba. Na nogach ma buty z wysokimi obcasami z metalowymi ochraniaczami na golenie. Ogólnie całość wygląda buty średniowiecznego rycerza ze szpilkami.

OsobowośćEdytuj

W rezultacie, zapieczętowania swoich uczuć przez Anioła, Mukuro zachowuje się jak bezduszny robot i bije od niej wszechogarniający chłód. Twierdzi, że bardzo dobrze się jej żyje samotnie w kosmosie, i jest jej to osobisty wybór. Każdemu kto burzy jej spokój, grozi lub używa przemocy aby się go pozbyć. Jednakże, z faktu, że powiedziała Shido, o swoich zapieczętowanych emocjach świadczy, że głęboko w duszy pragnie, aby ją uratował od samotności.

Po odblokowaniu jej uczuć, Mukuro odzyskała prawdziwą osobowość, i okazało się jest on bardzo emocjonalna. Rzeczy takie jak miłość, traktuje bardzo poważnie, przez co zakazała Shido spotykać się z innymi Duchami, a nawet posunęła się do zablokowanie pamięci o Shido innym Duchom. Bardzo kocha swoje długie włosy, i bardzo się wściekła kiedy Tohka w Inwersji, odcięła kawałek ich.

Sposób mówienie Mukuro jest archaiczny, pochodzi głębokiej przeszłości. Często mówi o sobie w trzeciej osobie.

WystępowanieEdytuj

Moce i ZdolnościEdytuj

Anioł: Michael (封解主, Fūkaishū, dosł., "Pan Usuwający Pieczęcie")

Broń: Klucz

Suknia Astralna: Eloah (神威霊装・六番, Shin'i Reisou: Rokuban , lit., ""Duchowa Suknia Boga, Numer 6")

Jak dotąd wiadomo o dwóch zdolnościach Anioła:

  • Segva - Zamknij [閉 (セグヴァ)]: Zamyka (pieczętuje) wybrane funkcje obiektu. Mukuto może np. wyłączyć maszyny D.E.M.-u, jak i zapieczętować swoje emocje. Twierdzi również, że może zatrzymać ruch obrotowy Ziemi.
  • Rātaibu - Otwórz [開 (ラータイブ)]: Pozwala Mukuro, otworzyć dziury w czasoprzestrzeni dzięki którym może się teleportować, przesyłać przez nie meteoryty lub przekierowywać tam ataki na nią.
  • Shifuru - Uwolnienie [放(シフルール]: Odblokowuje pełny potencjał Anioła i zmienia go w halabardę
  • Nienazwany Strumień Energii: Z czubka Anioła może wystrzelić, skoncentrowany strumień energii, który może się przebić przez każdą materię.

Mukuro jak pozostałe anioły potrafi latać, oraz jako jedyna może oddychać w kosmosie.

CytatyEdytuj

  • (Do banderzwierzy) "Jesteś solą w oku. Lepiej znikaj." [1]
  • (Do Shido Itsuka) "Sprawa z DEM jest załatwiona. To jest nasze pożegnanie na zawsze. Adieu." [2]

CiekawostkiEdytuj

  • Mukuro posiada znak oznaczający „sześć” w swoim imieniu (六). Jest to odniesienie do szóstej Sefiry w drzewie życia w kabale o nazwie „Piękno”
  • Nazwisko Mukuro można przetłumaczyć jako „Gwiedny Pałac”.
  • Mukuro powinna używać Raphaela, ponieważ Raphael jest przypisany do szóstej Sefiry, a Michael jest przypisany do ósmej Sefiry.
    • Jednakże, wiadomo, że Raphael i Michael współpracują ze sobą w kwestii zarządzanie Sefirami, więc można przypuścić, że mogą być przypisami do obu Sefir.
  • Nazwa jej Anioła znaczy „Któż jak Bóg”.
  • Michael reprezentuje słońce.
  • Eloah znaczy „Pan” w hebrajskim.

AdnotacjeEdytuj

  1. Tom 14, Prolog
  2. Tom 14, Rozdział 2