FANDOM

Uwaga Spoiler: Ten Artykuł zawiera informacje zawarte w powieści (light noveli), które nie zostały przestawione w anime.

Hej, Shido. Naprawdę... jestem śliczna?

—Natsumi do Shido Itsuka

Informacje

Natsumi

Natsumi normal

Natsumi dorosła

Informacje
Kanji 七罪
Romaji Natsumi
Wiek Nieznany
Płeć Kobieta
Wzrost Normalna: 144 cm
Dorosła Postać: 170 cm
Gatunek Człowiek(dawniej)
Duch
Kolor włosów Zielony (Odcień Jadeitowy)
Kolor oczu Zielony (Odcień Jadeitowy)
Kryptonim/Ksywa Wiedźma(Witch)
Status
Przynależność Ratatoskr
Poziom/Ranga Duch klasy B
Media
Debiut w Powieści Tom 8
Aktor Głosowy

Natsumi (七罪) jest siódmym Duchem który pojawił się w powieści. Najpierw pojawiła się pod postacią zgrabnej kobiety, która miała przypuszczalnie około 20 lat. Później się okazała, że naprawdę jest małą dziewczynką (w wieku Yoshino) z rozczochranymi włosami i w pomiętych ubraniach.

Informacje ogólneEdytuj

Natsumi po raz pierwszy pojawiła się w opuszczonym parku rozrywki poza miastem Tenguu, gdzie spotkała Shido. Rozmawiali z sobą pewien czas, Shido coraz lepiej szło ze zdobyciem zaufania Natsumi, jednakże, wszystko poszło na marne z powodu pojawienia się AST które przybyło wyeliminować Natsumi. Atak jednak nie sprawił Natsumi, żadnych kłopotów, dzięki swej mocy zamieniła ona bronie i pociski AST w pluszowe obiekty. Problem się pojawił, kiedy jedna zbłąkana rakieta, nie zauważona przez Natsumi wybuchła obok niej, i wzbudziła i wyrzuciła w powietrze tumany pasku. To spowodowała, że Natsumi, chwilo wróciła do swojego prawdziwego wyglądu, tej zmianie towarzyszyło oślepiające światło, więc Shido zakrył oczy. Kiedy światło znikło, Natsumi bardzo zdenerwowała się na Shido, myśląc, że on poznał jej sekret (a tak się nie stało). Szybko oddali się z miejsca, grożąc Shido, za to, że poznał jej sekret.

Następnego dnia, Natsumi przemieniła się w Shido i poszła do jego szkoły. Przypadkowo, Shido miał coś do zrobienia i spóźnił się do szkoły. To pozwoliło Natsumi w postaci Shido nękać wszystkich jego znajomych, po to aby zniszczyć jego reputacje. Wszytko szło dobrze dopóki, Tohka i Origami przejrzały jej przebranie w osobliwy i nielogiczny sposób. Nie dowierzając w to co się stało, Natsumi ponownie się zdenerwowała i opuściła szkołę wygłaszając po raz kolejny groźby pod adresem Shido.

Pięć dni później, Natsumi wysłała list do Shido, w którym wyzwała do pokręconej wersji „Chowanego”, zasady były takie, że Natsumi zmieni się w jedną ze znajomych Shido, a on będzie próbował odgadnąć kto to był, jeśli źle wytypuje, to osoba wskazana przez niego zniknie. W trakcie gry, z przyjemnością patrzyła jak Shido próbuje zgadnąć i myli się za każdym razem. Jednakże, podczas ostateczne wskazania, Shido udało się poprawnie wytypować, dzięki wskazówkom ludzi którzy jeszcze nie znikli. Natsumi zgodnie z zasadami uwolniła porwane osoby. Shido przy okazji wskazał, że jej dorosły wygląd nie jest jej prawdziwym wyglądem, i wtedy on został ujawniony wszystkim. Natsumi na to, zareagowała agresywnie, i natychmiast zmieniła wszystkie Duchy i Origami w dzieci, na Shido to nie zadziało z racji zapieczętowanych w nim mocy. Przez kilka następnych dni, Natsumi używała swoich mocy, aby dręczyć Shido, i próbowała z niego zrobić przestępce. W tym czasie, Natsumi podejrzewała, że Shido musi mieć wsparcie ze strony jakieś dużej organizacji, co potwierdziło się kiedy Shido pojawił się w jej kryjówce. Natsumi próbowała uciec, ale została powstrzymana przez ludzi z DEM pod dowództwem Ellen. Ellen zraniła Natsumi, ale została ona uratowana przez Shido, zanim zostałaby zabita. Natsumi była zdezorientowana i zszokowana tym, że Shido ją ocalił, chwilę potem straciła przytomność.

Natsumi obudziła się w podziemniej bazie Ratatoskr. Z powodu obrażeń, nie mogła używać swoich mocy, a to nie pozwoliło jej uciec, przez co musiała uczestniczyć w dziwnych (jak dla niej) rozmowach i wydarzeniach, które odbywały się wokół niej. Kiedy już wróciły do niej moce, przemieniła się w Kotori i uciekła z bazy Ratatoskr, ale najpierw pozyskała niespodziewane informacje. Jak spotkało Shido na ulicy postanowiła go śledzić. Obserwując z ukrycia Shido jak ją szuka po całym mieście, poczuła coś nowego i nieznanego w sowim sercu. Po tym jak rozległ się alarm o trzęsieniu przestrzennym zauważyła, że Shido nie ucieka do schronu, tylko udał się zniszczyć duży spadający z nieba obiekt. Zauważyła też, walczy z on z Bandrzwierzem chroniącym ten obiekt. Kiedy Shido znalazł się w niebezpieczeństwie, Natsumi wbrew swojej woli, pojawiła się i uratowała Shido. Wtedy pojączyła siły z Shido i pozostałymi Duchami aby zniszczyć spadający obiekt. Kiedy tego dokonali, cała grupa pochwaliła Natsumi za jej działania, co sprawiło, że się rozpłakała. Kiedy wrócili do podziemnej bazy Ratatoskr, Natsumi zaciągnęła Shido w ustronne miejsce i pocałowała go. Wiedziała, że to zapieczętuje jej mocy, gdyż dowiedziała się o tym podczas jej ucieczki z tej bazy

Kiedy już jej moce zostały zapieczętowane, zapragnęła odpłacić się Shido i reszcie Duchów za pomoc jej. Jednakże, z powodu jej nawyku, zbytniego wyolbrzymiania sytuacji, wciąż jej niestabilna psychicznie, co objawia się przemienianiem się w dorosła postać.

WyglądEdytuj

Natsumi ma oczy i włosy zielone (w odcieniu jadeitowym)

Postać dorosłaEdytuj

Ubrana jest w fioletowe prześwitujące materiałowe ubranie podobne do piankowego kombinezonu płetwnurka, ze złotymi wzorami gwiazd. Nosi również pasek do którego przyczepione są kawałki materiału. Posiada pelerynę i spiczasty kapelusz wiedźmy z parą nietoperzowych skrzydeł oraz z zielonym oszlifowanym w prostokąt kamieniem szlachetnym na przodzie Ogólnie wygląda jak seksowna i pociągają wiedźma Wzrost wynosi 170 cm, a jej wymiary to 94/62/90

Postać prawdziwaEdytuj

Jej prawdziwą postać jest postać małej dziewczynki, rozczochranymi włosami i ubraniami w nieładzie. Jej ubiór składał się z szarfy na klatce piersiowej, krótkich spodenkach na szelkach i nierównych skarpetek. Jej kapelusz posiada łańcuch nieoszlifowanych kamieni szlachetnych. Jednakże kiedy Shido i Duchy, umyją ją i poddały kuracji upiększającej, Natsumi wyglądała pięknie i stylowo. Jej wysokość wynosi 144cm, a jej wymiary to 69/55/70

OsobowośćEdytuj

Osobowość Natsumi jakby określić jednym określenie, to najlepsze będzie „Samo-obrzydzenie” Chodzi, o to, że Natsumi, samoistnie postrzega każdą sytuację która się odnosi do niej w sposób negatywny. Odczuwa zazdrość wobec innych ludzi którzy posiadają cechy ciała lub twarzy uznawane za piękne lub atrakcyjne, a sami ich nie posiada.

Reine twierdzi, że jej sposób myślenie i postrzegania świata wynika, doświadczeń z jej przeszłości, kiedy była w swojej prawdziwej postaci. Z racji posiadania mocy transformacji, wykorzystuje ją odpłacania się ludziom, którzy według jej pokręconego widzenia świata, robią jej na złość. Stworzona przez nią „Dorosła Postać” odzwierciedla jej idealny obraz swojej osoby. Jednakże, wygląda na to, że prawdziwa natura Natsumi, to natura ciekawskiego dziecka, które pragnie być zauważone. Może być ona wyrażona w słowach: „Chce być zauważona, chce być wychwalana, chcę być zrozumiana, i chcę być lubiana”.

WystępowanieEdytuj

Moce i ZdolnościEdytuj

  • Nastumi używa Haniela
  • Natsumi klonuje Sandalphona

Anioł: Haniel (贋造魔女 (ハニエル) , Ganzou Majo, dosł., "Wiedźma Fałszerstwa")

Broń: Miotła

Suknia Astralna: Adonai Tzabaoth (神威霊装・七番 (アドナイ・ツァバオト) , Shin'i Reisou: Nanaban , dosł., "Duchowa Suknia Boga, Numer 7)

Tryb Transformacji: Kalejdoskop (千変万化鏡 (カリドスクーぺ), Senpenbanka-kyō, dosł., "Wieczne Zmieniające Lustro")

Natsumi posiada moc transformacji i zmiany kształtu dowolnego obiektu w promieniu 1km, wliczając w to samą siebie. Jeśli się zdekoncentruje lub straci przytomność, wszystkie zmienione przedmioty wracają do swojej pierwotnej postaci. Transformacja jest idealna, i niemożliwym jest odróżnienie zmienionego obiektu, od oryginału, w przypadku gdy Natsumi klonuje wygląd. Może skopiować wygląd, jak i umiejętności oraz wspomnienia.

Anioł Natsumi Haniel, poza tym, że można na nim latać i transformuje rzeczy, potrafi również, wysyłać rzeczy do innego wymiaru. Jest coś podobnego do wymiaru cieni Kurumi. Jednakże w osobistym wymiarze Natsumi, rzeczy tam umieszczone stają się za hibernowane.

Kiedy w tomie 9 sztuczny satelita spadał na Tenguu, Natsumi krzyknęła „Kalejdoskop”, co zmieniło Haniela w inną rzecz. Jej moce pozwalają przy pomocy Haniela kopiować moce innych Duchów. Kiedy pomagała Shido uratować miasto, stworzyła replikę Sandalphona, aby razem z nim i Tohką zniszczyć satelitę, którego uprzednio zmieniła w wielką zabawkową świnkę. Jak również podczas walki z Origami w formie Inwersji, skopiowała anioła Miku (Gabriel), aby użyć zdolność „March” która wzmacnia siłę fizyczną.

Oprócz prawie idealnych transformacji, Natsumi aby uwiarygodnić swoje przebranie jest świetną aktorką, i idealnie kopiuje osobowości ludzi w których się przemienia. Może również skopiować naturalne zdolności tych w których się transformuje. Np. kiedy się przemieniła w rysownika mang, jej zdolności i talent rysowniczy były na poziomie profesjonalisty.

CytatyEdytuj

  • “Nie raz, ale dwa razy… widziałeś mój sekret…! N-Nie wybaczę ci, nigdy ci nie wybaczę. Każdy z was, nie pozwolę, żeby się wam to uszło płazem!![1]
  • “Kiedy robiliście mi masaż… byłam szczęśliwa…, kiedy obcięliście mi włosy… byłam szczęśliwa…, kiedy wybraliście dla mnie ubrania... byłam szczęśliwa…, kiedy zrobiliście mi makijaż… byłam szczęśliwa…, kiedy powiedzieliście mi, że jestem piękna… byłam szczęśliwa…!”Nawet… wtedy, kiedy byłam szczęśliwa…, nie powiedziałam tego… przepraszam…, Dziękuje"[2]
  • "Chcę to jej powiedzieć jak najszybciej… żeby ta uparta Nia, też to zrozumiała--------Że przyjaźń to wspaniała... rzecz.”[3]

CiekawostkiEdytuj

  • Natsumi posiada znak oznaczający „siedem” w swoim imieniu (). Jest to odniesienie do siódmej Sefiry w drzewie życia w kabale o nazwie „Zwycięstwo” i „Wieczność”.
  • Natsumi można rózwież przeczytać (po japońsku) jak Siedem grzechów.
  • Jej nazwa Anioła (Haniel), oznacza „Łaska Boża” lub „Ten, który widzi Boga”.
  • Haniel jest powiązany z planetą Wenus.
  • Nazwa Sukni Astralnej 'Adonai Tzabaoth', oznacza „Bóg Armii”, i jest również zwrotem chwalącym Boga w biblijnym, hebrajskim języku.

AdnotacjeEdytuj

  1. Tom 8 Rozdział 5
  2. Tom 9 Rozdział 10
  3. Tom 13 Rozdział 4