FANDOM

Shido ItsukaEdytuj

Na początku, Natsumi, nienawidziła Shido, ale biegiem czasu jej zmiękła i teraz uważa go za przyjaciela i żywi do niego czułe uczucia. Podczas pierwszego spotkania wszystko układało się dobrze dopóki, nie uznała, że Shido poznał jej sekret i wtedy stała się wrogo do niego nastawiona, i próbowała zniszczyć jego reputacje oraz porwała mu przyjaciół w wyniku jej pokręconej gry. Później kiedy Shido uratował ją przed Ellen i próbował ją przekonać, że prawdziwa postać też jet piękna, stopniowo jej stosunek do niego ocieplał się. Natsumi po zapieczętowaniu wykazała skruchę, za swoje czyny i za to co mu przez nią musiał przejść. Jednakże, Shido przypominając co przeszedł podczas ratowania innych Duchów, uznał jej akcje, za dziecięce wybryki. Natsumi była zaskoczona jego dotychczasowymi przejściami. Shido traktuje ja teraz jak swoją przyjaciółkę.

YoshinoEdytuj

Znajomość z Yoshino zaczęła się gdy przemieniła się w Yoshinona w trakcie swoistej gry w „Chowanego” wymyślonej przez Natsumi. Była ona wtedy zazdrosna z powodu urody Yoshino.

Natsumi myślała, że Yoshino i inne Duchy, nie wybaczą jej, tego co im zrobiła. Jednakże kiedy udawała Kotori i spytała się ich co o niej sądzą, wszystkie Duchy powiedziały, że jej wybaczają i chcą ją poznać lepiej, i to zszokowało Natsumi.

Po zapieczętowaniu jej mocy, Yoshino i Nastumi zostały serdecznymi przyjaciółkami, z powodu podobnych osobowości i z faktu, że obie nie chodzą do szkoły i zostają same w apartamentowcu dla Duchów. Natsumi, stała bardzo opiekuńcza w stosunku do niej. Kiedy myślała, że Shido, molestuje Yoshino, to dostał sierpowego w twarz od niej. Jednakże kiedy się czegoś boi, to często chowa się za plecami Yoshino, np. Miku. Z powodu dobroci i uprzejmości Yoshino,w oczach Natsumi jest dla niej boginią.