FANDOM

Shido ItsukaEdytuj

Stara OrigamiEdytuj

Z niewiadomych powodów Origami zna Shido, zanim on ją spotkał po raz pierwszy w Liceum, i jest zdeterminowana zostać kochankiem Shido. Origami, wykorzysta każdą szansę aby zbliżyć się do Shido i stworzyć intymna sytuację. Jej miłość do Shido jest dość nietypowa, okazują w dosadny i bezpośredni sposób, jak również, wykonuje wszelkie polecenia Shido natychmiast i z dużą dozą zaufania. Origami na swój sposób przejmuje się ogólnym stanem życia Shido.

Metody zdobycia uwagi i uwiedzenia Shido graniczą czasami z perwersją, np. kupno nowego łóżka, kompletna uległość wobec niego, poczęstowanie go mieszaniną napój energetycznych, czy ustawianie pułapek aby zwabić do siebie. Shido jest zszokowany i często brakuje mu słów na działania Origami. Kiedy w Tomie 10 Origami została Duchem, i Shido musiał ją uwieść, wykazał się pełną świadomością jej drapieżniej natury, oraz był zaniepokojony, że może zostać „pożarty” przez nią.

Oriagami tak ogromnie ceni życie Shido, że nawet podejmuje się walki z DEM i nawet posuwa się do kradzieży Jednostki BR(CR Unit) z AST. Ale kiedy w sprawę wmieszane są Duchy, to one się komplikują. Shido próbował przekonać Origami do nieco przyjacielskiego podejścia do Duchów, zdecydowanie odmówiła z powodu tego, że Duch zabij jej rodziców i należy do AST.

W Tomie 11, ujawniono, że uczucia Origami do Shido nie były romantyczne, ale były wsparciem emocjonalno-psychicznym, wynikły one z powodu przesięgi którą złożył Shido pięć lat wcześniej (był to obecny Shido który się cofnął w czasie i przybrał postać siebie mającego 11 lat).

Shido powiedział wtedy do młodej Origami, że weźmie jej wszelkie uczucia smutku, złości i nienawiści, oraz kiedy nie będzie dawały już rady może użyć do pomocy, jakkolwiek będzie chciała. Powiedziała, że może zrobić z nim co chce, nawet pobić, dopóki to będzie ją powstrzymywało przed popadnięciem w rozpacz i depresję. To słowa spowodowały, że młoda Origami wypłakała się w jego rękach, i powiedziała, że zostawia mu wszystkiej jej łzy, uśmiechy i radości, natomiast zostawi sobie tylko negatywne emocje jak złość i nienawiść względem Duchów, które zabiły jej rodziców, swoje uczucia odbierze wtedy kiedy zabije Duchy.

Nowa OrigamiEdytuj

Po przeniesieniu się do Liceum Raizen, nowa Origami, była oszołomiona podobieństwem pomiędzy obecnym Shido a tym który ocalił jej rodziców (nie była świadoma, że jest to ta sam osoba). Uznała jednak, że obecny Shido to młodszy brat tamtego Shido. Shido zorganizował spotkanie z nową Origami, aby przedyskutować z nią co się zmieniło w wyniku jego interwencji w przeszłości Wtedy dowiedział, że jej rodzice zginęli cztery lata temu w wypadku samochodowym, i że powodem do wstąpienia do AST był Shido z przeszłości który zainspirował ją do obrony ludzi przed Duchami. Ale powodu częstych ostatnio utrat świadomości, zrezygnował tam ze służby.

Później Shido, spytał Origami, czy pójdzie na randkę, na którą się zgodziła pomimo bycia zawstydzoną. Dla nowej Origami, jej uczucia były dla niej skomplikowane z powodu tkwiących w jej podświadomości wspomnień starej Origami. Kiedy Origami odzyskała całość wspomnień z starej linii czasowej, powiedziała Shido, że nie kochała go naprawdę, tylko służył jej za wsparcie psychiczne. Jednakże podczas randki, zakochała się w nim, tym razem to było szczere uczucie. Ale nawyki starej Origami nie całkiem znikły, i często kiedy jest razem z Shido biorą nad nią kontrolę.

Tohka YatogamiEdytuj

Origami uważa Tohkę za wróga, rywala w miłości i przeszkodę która blokuje jej dostęp do Shido. Origami okazuj bardzo mało szacunku Tohce, nie ufa jej, ale nie atakuje z powodu tego, że jej moce zostały zapieczętowane.

Shido zauważył, że pomimo Origami i Tohka różnią w wielu rzeczach, mają też wspólne cechy charakteru jak zawziętość i potrzeba ochrony Shido.

W Tomie 10 okazało się, że Origami przyzwyczaiła się do życia z Tohką i innymi Duchami. Rozwścieczona tym faktem, zdecydowała, że usunie z tego świata Duchy (z pomocą D.E.M-u) i wróci do normalnego życia. Kiedy Origami miała już zadać decydujący cios, Tohka odzyskała całą moc i pokonała ją. Z związku z tym, aby stac się silniejszą, zaakceptowała propozycję Zjawy aby stać się Duchem. Jako Duch zyskała moce do walki na dalekim dystansie, które stawiały ją w gorszym położenie wobec Tohka która walczyła na bliskim dystansie. Podczas walki, Tohka spytała się Origami, czy mogą w jakiś sposób się zrozumieć i pojednać, ale Origami odrzuciła taką możliwość, twierdząc że nienawidzi wszystkich Duchów, w tym siebie. Pod koniec Tomu 11, ich relacje się nieco poprawiły, i Origami nie uważa jej już, za wroga. Nadal jednak postrzega ją jako rywalką do serca Shido. W Tomie 12 pokazano, że nadal próbuje być lepsza od niej we wszystkim, mimo że odmawia się do tego przyznać.

Kotori ItsukaEdytuj

Kotori, siostrę Shido uważała za przyszłą szwagierkę. Jednakże, kiedy w Tomie 4 dowiedziała się, że jest Duchem, natychmiast udała się ją zabić przy pomocy zakazanej technologii. Zrobiła tak, bo myślała, że ona jest Duchem który, zabił jej rodziców, 5 lat temu. Kolejne poważne interakcję weszła z Kotori w tomie 12. Podejrzliwa o dziwne zachowanie Kotori, poszła za nią, i ponownie zagroziła, że ją zabije, kiedy dowiedziała się, że planuje zabić Shido. Jednakże, okazała sympatię w stronę Kotori, kiedy zobaczyła jej zapłakaną twarz (widząc, że nie robi tego dobrowolnie), stwierdzając, że jest dobra siostrą i powiedziała komentarz umniejszający jej wartość.