FANDOM

Informacje

Logo ratatoskr

Ratatoskr (ラタトスク) jest organizacją stworzoną po to, aby ratować Duchy, które wywołują trzęsienia przestrzenne, w przeciwieństwie do AST i DEM, których celem jest zabijanie Duchów. Jak zostało stwierdzone przez Kotori, organizacja została powołane przez wzgląd na Shido.

Ratatoskr jest znane (prawdopodobnie) znane tylko rządowi i wysokiej rangi oficerom wojska. Sterowiec „Fraxinus” jest centrum operacyjnym organizacji, natomiast gdzie jest kwatera główna nie zostało jeszcze ujawnione.

Znani członkowie RatatoskrEdytuj

  • Załoga Fraxinusa na jego mostku
  • Kannazuki i Fraxinus
  • Kotori, Kannazuki, Reina
  • Elliot i Karen
  • Maria Arusu - SI Fraxinua

SojusznicyEdytuj

  • Shido Itsuka
  • Tohka Yatogami
  • Yoshino
  • Mana Takimiya
  • Yuzuru Yamai
  • Kaguya Yamai
  • Miku Izayoi
  • Natsumi
  • Origami Tobiichi
  • Nia Honjou

CiekawostkiEdytuj

  • Realizery Fraxinusa są wyprodukowane przez Asgard Electronics.
  • Fraxinus można przetłumaczyć na angielskie słowo „popiół” lub łacińskie słowo „włócznia” (kadłub sterowca przypomina tą rzecz)
  • W nordyckiej mitologi Ratatoskr jest „Wiewiórką ze Siekaczami” która jest posłańcem i przemieszcza się po drzewie światów "Yggdrasil" i łączy ze sobą 9 istniejących światów.
  • Ratatoskr został utworzony przez Elliot Woodmana, kiedy opuścił DEM, aby powstrzymać działania Wescotta.
  • W anime, Ratatoskr stworzyła kilka gier randkowych. Ludzie grając w nie, nieświadomie pomagają organizacji.
    • Kiedy potrzeba było wymyślić imię dla Tohki, Hiroto został zapytany poprzez grę o propozycje imienia. Wybrał on „Tome”, ale Tohce bardzo się to nie spodobało, i myślała, że Shido który przekazał ta propozycje, robi sobie z niej żarty.