FANDOM

Uwaga Spoiler: Ten Artykuł zawiera informacje zawarte w powieści (light novel), które nie zostały przedstawione w anime.

Królestwo przeszło inwersje. Cóż, przygotuj się ludzkości!

—Sir Isaac Ray Pelham Westcott

Informacje

Sir Isaac Ray Pelham Westcott

Wescott1

Informacje
Kanji アイザック・レイ・ペラム・ウェストコット
Romaji Aizakku Rei Peramu Uesutokotto
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek (Dawniej)
Kolor włosów Popielate
Kryptonim/Ksywa Ike (przez Ellen i Woodmana)
Status
Przynależność DEM
Zawód Prezes Zarządu DEM
Media
Debiut w Powieści Tom 5
Debiut w Anime Sezon 2 Odcinek 1
Aktor Głosowy
Japoński Ryōtarō Okiayu
Angielki Alex Organ

Isaac Ray Pelham Westcott (アイザック・レイ・ペラム・ウェストコット) jest głównym, czarnym charakterem (antagonistą) w Date A Live. Po raz pierwszy się pojawił się w Tomie 5.

Informacje OgólneEdytuj

Wescott jest obecnie prezesem zarządu Deus.Ex.Machina Industries, oraz współzałożycielem tej korporacji. Ma wszelaką wiedzie o tym, co się dzieje w jego korporacji. Ma również wiedzę o przeszłości Shido , z racji tego, że najpierw nazwał go Takamiya, a potem wrócił do Itsuka.

DEM zostało założone przez Wescotta razem z Woodmanen i Ellen, która została później jego asystentką. Ta trójka, jest odpowiedzialna za przywołanie Pierwszego Ducha na Ziemie. Jednakże, jakiś czas później Woodman, opuścił DEM i założył Ratatoskr którego celem jest powstrzymanie Wescotta przed osiągnięciem swojego celu. Według członków zarządu DEM, Wescott jest osobą która wynalazła Realizer.

Wescott jest odpowiedzialny za zmniejszenie kary Origami za samowolne zabranie „Białej Lukrecji”, z racji tego, że był zainteresowany tym, że mogła ją tak długo i sprawnie obsługiwać. Ma też obsesje na temat zdobycia mocy Duchów w ich „naturalnej formie” czyli w Formie Inwersji. Jest odpowiedzialny za Inwersje Tohki i Nii.

WyglądEdytuj

Wescott jest wysokim mężczyzną, noszącym czarny garnitur. Ma on krótkie, popielate włosy. Pomimo, że wygląda na 30 lat, Origami powiedziała, że można od niego wyczuć aurę weterana zaprawione w walce.

OsobowośćEdytuj

Shido powiedział, że osobowość, nie do końca można nazwać okrutna lub brutalną, ale raczej „nienormalną”. Jest on arogancki, samolubny, dziecinny, ma nieszablonowy umysł, inaczej mówiąc okrutny biznesmen z bezwzględnymi ambicjami. Nie przejmuje się wieloma „małymi” rzeczami (jak np. życie ludzkie lub jego korporacja) dopóki, udaje się przybliżać do spełnienia swoich marzeń. Nawet najlojalniejszych Magików DEMu, traktuje jak pionki które wykonują tylko zadania dla niego.

Jednym z przykładów jego okrutności jest, moment kiedy zastanawiał, w jaki sposób zmusić Tohkę do przejścia w Formę Inwersji. Rozważał tortury fizyczne, psychiczne, uczuciowe a nawet seksualne. Innym przykładem, jest to, ze pozwolił uciec Nii aby spotkała Shido, i odzyskała nadzieję w ludzkość, aby potem zamienić ją w rozpacz która wprowadziła ją w Formę Inwersji.

WystępowanieEdytuj

Moce i ZdolnościEdytuj

Celem Wescotta jest aby Duchy przeszły w Formę Inwersji, a potem wydobycie z ich ciał Kryształu Qlipha. Potem wchłania kryształ, aby uzyskać umiejętność przyzwania Demona.

Do tej pory Westcott posiadł następują Demony:

Demon: Beelzebub (神蝕篇帙, Jinshoku Henchitsu, dosł., "Księga Korupcji")

Broń: Księga

Pierwotny właściel: Nia Honjou

Kiedy o czymś pomyśli, informacje o tym są przesyłane bezpośrednio do jego umysłu, w ten sposób Wescott dowiedział się, że Shido zmienił przeszłość w Tomie 11. Może każdemu przekazać informacje które posiada poprzez zwykłe ich dotknięcie ich. Może również przywołać cieniste stwory którego będą wykonywać jego polecenia.

Jednakże z racje, że Forma Inwersji Nii była nie kompletna z powodu działań Shido, tylko część kryształu została wydobyta. Dlatego „Beelzebub” Wescotta jest w niekompletnym stanie, przez co nie jego moc jest ograniczona, i nie ma wszystkich zdolności których Nia mogła używać. „Beelzebub” jest połączony z „Rasiel” Nii, i ten fakt został wykorzystany do osłabienia Demona.

Jak na razie Wescot użył następujących zdolności „Belzebuba”:

  • Ashufiriya (幻書館 (アシュフィリヤ), Genshokan, dosł., "Widmowa Bibloteka"): Zamyka cel w księdze i przenosi go do świata wytworzonego przez „Beelzebuba”. Według słów Nii, ten świat jest stworzony na podstawie różnych opowieści stworzonych ludzi i ch wyobraźni. Ludzie w zamkniety tam przyjmują rolę głównych bohaterów tych opowieści, które mogą się nieco różnić od materiału źródłowego. Duchy uwięzione tam nie mogą używać swoich Aniołów.
  • Nibelcol (魔王の娘たち (ニベルコル), Maōnomusumetachi, dosł., "Córka Króla Demonów"): Przywołuje sługi z kart Belzebuba, które walczą po jego stronie, każda z nich przypomina Marina Arusu.

CytatyEdytuj

  • (Do Ellen Mira Mathers) "Zostawiam tą sprawę tobie Ellen. ...Ellen. Ellen Mira Mathers. Najsilniejszy Magik na świecie. Jeśli chodzi o ciebie to na pewno, ci się uda. Nie ważne jaki będzie przeciwnik, nawet jeśli będzie to istota która dąży do zniszczenia świata." [1]
  • (Do Elliot Baldwin Woodman) “Tak swoją drogą, Elliot. Czemu nie wrócisz do nas. Powinneś to już wiedzieć, że sprawiliśmy, że 'Księżniczka' przeszła w Formę Inwersji. Nasz najdroższe pragnienie jest już blisko spełnienia. Jeśli nam pomożesz, to nastąpi to jeszcze szybciej. Jeśli wrócisz, to Ellen na pewno się ucieszy.” [2]
  • (Do Ellen Mira Mathers) “Ale to jest ironiczne. Pomyśleć, że tajna przeciw-duchowa broń 'Ratatoskr' stanie się naszym asem w rękawie. To nie jest rzadkie, że lekarstwo staje się trucizną.“ [3]
  • (Do Ellen Mira Mathers) "Tak. ...To już czas aby stworzyli Ducha w idealnej Formie Inwersji” [4]

CiekawostkiEdytuj

  • Plany Wescotta odnośnie Duchów, są powodem dla które Elliot założył 'Ratatoskr' aby powstrzymać.
  • Jego imię „Isaac” znaczy w języku hebrajskim „Ten który będzie się śmiał”.
  • Jego nazwisko „Wescott” najprawdopodobniej pochodzi od William Wynn Westcott jednego z założycieli Hermetycznego Zakonu Złotego Brzasku, który był jednym z zakonów Hermetycznej Kabały.

AdnotacjeEdytuj

  1. Tom 5, Rozdział 1
  2. Tom 8, Rozdział 5
  3. Tom 9, Rozdział 6
  4. Tom 12, Rozdział 1