FANDOM

Uwaga Spoiler: Ten Artykuł zawiera informacje zawarte w powieści (light noveli), które nie zostały przestawione w anime.

Informacje

Tom 12

Tom12

Tytuł Tomu Katastrofa Itsuki (Itsuka Disaster) (五河ディザスター)
Data Wydania 20 Czerwiec 2015
ISBN-10 ISBN 4040701518
ISBN-13 ISBN 978-4040701516
Liczba stron 320
Postać na okładce Shido Itsuka
Nawigacja
Poprzedni
Tom 11
Lista Tomów Następny
Tom 13

OpisEdytuj

Shido idzie z Tohką do szkoły. Tego dnia odbywają się tam testy sprawności fizycznej. W trakcie trwania testów, Shido poczuł się źle, i nagle, jego wyniki testów, wychodziły po za możliwości człowieka. Nieco później Shido zemdlał. Kiedy obudził się w szpitalu, miał gorączkę, a później wyszedł na miasto bez niczyjej wiedzy. Duchy zaczęły szukać Shido, po znalezieniu go, niestety nie udało im się go pochwycić, ponieważ Shido wykorzystał moce Duchów przeciwko nim. Zanim się oddalił, powiedział, że jeśli sprawią, że jego serce zabije mocniej przez Duchy, to pójdzie z nimi, i dał limit czasu do północy. Po przygotowaniach zaprosili Shido do wyznaczonego miejsca. Każdy Duch po kolei , zdobywał serce Shido, kiedy przyszedł czas na ostatniego Ducha, Tohkę, moce duchowe w Shido totalnie wymknęły się spod kontroli. W odpowiedzi na to jeden z członków rady nadzorczej Ratotoskr, obszedł uprawnienia Kotori, i aktywował działo orbitalne "Dainslaif", które było na przygotowane na ten wypadek. Tuż przed uderzeniem promienia z działa Shido, pojawiła się Zjawa i zablokowała go oraz osłabiła moce duchowe Shido, aby Tohka mogła dokończyć pieczętowanie jego moc. Kiedy było już po wszystkim, Tohka dopiero teraz zrozumiała, że Shido musi pocałować innego Ducha aby zapieczętować jego moc, wtedy przeprosiła Shido, że zmusiła go obiecania, że nie pocałuje innej dziewczyny niż ona, a Shido natomiast przeprosił ją, że nie powiedział jej całej prawdy.

PodsumowanieEdytuj

Operacja: Odwrotny Podbój

  • Nowa osobowość Shido, ze względu utratę kontroli nad mocami Duchów
  • Duchy muszą sprawić aby jego serce szybciej zabiło przed nadejściem północy
  • Rąbek przeszłości Many i Shido

RozdziałyEdytuj

  • Prolog: Bestia Końca Istnienia
  • Rozdział 1: Niezwykła Inwazja
  • Rozdział 2: Pochód Króla
  • Rozdział3: Wakacje
  • Rozdział 4: Impreza
  • Rozdział 5: Taniec Duchów
  • Epilog: "Drugi" który został uwolniony
  • Posłowie

PostacieEdytuj