FANDOM

Uwaga Spoiler: Ten Artykuł zawiera informacje zawarte w powieści (light noveli), które nie zostały przestawione w anime.

Informacje

Tom 13

Tom13

Tytuł Tomu Kreacja Nii (Nia Creation) (二亜クリエイション)
Data Wydania 20 Październik 2015
ISBN-10 ISBN 4040706943
ISBN-13 ISBN 978-4040706948
Liczba stron 345
Postać na okładce Nia Honjou
Nawigacja
Poprzedni
Tom 12
Lista Tomów Następny
Tom 14

OpisEdytuj

Kiedy Shido robił zakupu na obiad, zobaczyła jak dziewczyna mdleje na ulicy, wtedy postanowił jej pomoc. Ona poprosiła, żeby odprowadził ją do swojego mieszkania. Kiedy tam dotarli został jeszcze zmuszony do przygotowania jej posiłku i pomocy przy mandze. Kiedy już miał wracać do domu, dziewczyna powiedziała, że jest Duchem i wie czym Shido się zajmuje. W ramach podziękowania, za uwolnienie jej, Nia zgodziła się na randkę z Shido. Pomimo, że randka przebiegała idealnie, poziom uczucia do Shido pozostawał na niskim poziomie, wtedy okazało, że Nia kocha tylko rzeczy 2D. Po kilku nie udanych próbach, Kotori wymyśliła, że zrobią mangą z Shido w roli głównej. Nia zgodziła się przeczytać tą mangę tylko, jak sprzedadzą jej więcej niż mangę Nii. Ostatecznie był remis, ale Nia zgodziła się przeczytać mangę. Kiedy to zrobiła i spojrzała na historię innych Duchów, otworzyła swoje serce dla Shido. Wtedy Wescott wyłącz Realizer w głowie Nii i odblokował jej wspomnienia z okresu kiedy ją torturował. Nagły napływ negatywny emocji, spowodował, że Nia zaczęła wchodzić w Formę Inwersji, ale pojawiła się Artemisia i wyciągnęła z niej Kryształ Qlipha. Shido na szczęście udało się uratować Nie i została ona umieszczona w bazie Ratatoskr.

PodsumowanieEdytuj

Operacja: Stwórzmy Dōjinshi

  • Wprowadzenie nowego Ducha.
  • Bitwa na sprzedaż komiksów (Dōjinshi)
  • Westcott przejmuje Kryształ Qlipha Nii

RozdziałyEdytuj

  • Prolog: A co ważniejsze -Nie mamy czasu
  • Chapter 1: Bez Paniki, To Tylko Pułapka Ducha
  • Chapter 2: Akiba, Wróciłam!
  • Chapter 3: Bardzo Dobrze, 2D To Jest To Czego Potrzebujesz
  • Chapter 4: Jak Się Poddasz, To Jest Ostateczny Termin
  • Chapter 5: Co Twoje, To Jest Moje
  • Epilog: Wiedziałaś To, Nia?!

PostacieEdytuj