FANDOM

Uwaga Spoiler: Ten Artykuł zawiera informacje zawarte w powieści (light noveli), które nie zostały przestawione w anime.

Informacje

Tom 14

Tom 14

Tytuł Tomu Planeta Mukuro (Mukuro Planet) (六喰プラネット)
Data Wydania 19 Marca 2016
ISBN-10 ISBN 4040706951
ISBN-13 ISBN 978-4040706955
Liczba stron 318
Postać na okładce Mukuro Hoshimiya
Nawigacja
Poprzedni
Tom 13
Lista Tomów Następny
Tom 15

OpisEdytuj

Shido i Duchy w Nowy Rok udali się do świątyni. Kolejnego dnia, 42 miejsca zostały jednocześnie zbombardowane z kosmosu. Wszystkie miejsca miały powiązania z Duchami. Okazało się, że DEM wysłał flotę statków kosmicznych aby pojmać Ducha, ten jednak, rozgromił flotę, a jej szczątki spuścił na bazy DEMu na Ziemi. Ratatoskr wysłał Sondę aby porozumieć się z Duchem. Shido zaczął rozmawiać z Mukuro, jednakże nic z tego nie wyszło, a Duch zagroził, że użyje swojej mocy, aby zatrzymać ruch obrotowy Ziemi, jeśli jeszcze raz się do niej zbliży. Po brutalnej odmowie Shido, popadł w depresje, ale Kotori podniosła go na duchu, mówiąc, że każdy Duch po zapieczętowaniu mocy, był mu wdzięczny za to. Następnie Shido i Duchy udały się do tajnej bazy Ratatoskr. Tam Kotori przygotowała dla nich niespodziankę, nowy, ulepszony Fraxinus EX. Którym zamierzają się wybrać w kosmos i polecieć do Mukuro. Tuż przed startem Wescott i jego żołnierze atakują bazę Ratatoskr, kiedy spotyka Shido i Duchy, przy pomocy wykradzionego Belzebuba(demona z Formy Inwersji Nii) zamyka ich w innym wymiarze, który wyglądał jak stare baśnie (np: Czerwony Kapturek, Mała Syrenka, Dziewczyna z zapałkami, Trzy świniki i wilk). Po pokonaniu baśniowych przeciwników, wrócili do bazy Ratatoskr. Tam wsiedli na pokład Fraxinus EX i udali się do Mukuro.

PodsumowanieEdytuj

Operacja: Świat Fantazji

  • Nowy Duch: Mukuro Hoshimiya
  • Fraxnius ulepszony do wersji EX
  • Westcott przy pomocy <Beelzebub> więzi bohaterów
  • Motyw baśni
  • Zawieszenie akcji na koniec Tomu

RozdziałyEdytuj

  • Prolog: Przebudzenie Gwiazdy
  • Rozdział 1: Noworoczna Wizyta w Świątyni
  • Rozdział 2: Duch z Kosmosu
  • Rozdział 3: Nowe Skrzydła
  • Rozdział 4: Basń
  • Rozdział 5: Bohater

PostacieEdytuj