FANDOM

Informacje

Tom 3

Tom3

Tytuł Tomu Zabójca Kurumi (Kurumi Killer) (狂三キラー)
Data Wydania 19 Listopad 2011
ISBN-10 ISBN 4829137045
ISBN-13 ISBN 978-4-8291-3704-8
Liczba stron 334
Postać na okładce Kurumi Tokisaki
Nawigacja
Poprzedni
Tom 2
Lista Tomów Następny
Tom 4

OpisEdytuj

Do klasy Shido przychodzi nowa uczennica, od razu oświadcza, że jest Duchem, a potem prosi Shido, aby ją oprowadził po szkole. Po konsultacji z Kotori i potwierdzeniu , że nowa uczennica jest Duchem, Shido zaprasza Kurumi na randkę. Do garnizonu AST w Tenguu przybywa, Mana której, jak głoszą wieści udało się zabić Ducha. Mana odnajduje potem Shido i mówi mu, że jest jego rodzoną siostrą, jednak tak jak Shido nie pamięta nic z przeszłości, a jedynym dowodem jest wisiorek ze zdjęciem. Niestety w wyniku splotu zdarzeń Shido umawia się na potrójna randkę, z Kurumi, Tohką i Origami. Będąc na randce, Shido widzi jak Kurumi morduje ludzi w parku, kiedy ona już miała "zjeść" Shdio, zostaje uratowany przez Manę która zabija Kurumi (choć tak na prawdę zabija tylko jej klona). Shido postanawia, jednak się nie ugnie, i zapieczętuje moce Kurumi. Spotyka się z nią na dachu szkoły, kiedy już myślał, że udało mu się przekonać Kurumi do zapieczętowania mocy, okazuje się, że to był kolejny klon, i zostaje on zabity przez prawdziwą Kurumi. Mana, Origami i Tohka chcą ochronić Shido, ale prawdziwa Kurumi, jest o wiele silniejsza od poprzednich klonów. Kiedy wydaje się, że wszystko jest stracone, Kotori przybywa z nieoczekiwaną pomocą.

PodsumowanieEdytuj

Operacja: Spróbuj nie zostać zjedzony

  • Pojawienie samozwańczego Ducha jako ucznia z przeprowadzki
  • Spotkanie pomiędzy siostrami i bratem
  • Bitwy i randki
  • Zawieszenie akcji na koniec tomu (Cliffhanger)

ChaptersEdytuj

  • Prolog: Czarny Gość
  • Rozdział 1: Druga Przeniesiona Uczennica
  • Rozdział 2: Zaproszenie od Ducha
  • Rozdział 3: Siostrzana Wojna
  • Rozdział 4: Potrójna Randka
  • Rozdział 5: Sztuczny Koszmar
  • Posłowie

PostacieEdytuj