FANDOM

Informacje

Tom 5

Tom5

Tytuł Tomu Huragan Yamai (Yamai Tempest) (八舞テンペスト)
Data Wydania 17 Sierpień 2012
ISBN-10 ISBN 4829137444
ISBN-13 ISBN 978-4-8291-3795-6
Liczba stron 231
Postać na okładce Kaguya Yamai

Yuzuru Yamai

Nawigacja
Poprzedni
Tom 4
Lista Tomów Następny
Tom 6

OpisEdytuj

Shido jedzie na wycieczkę szkolną na wyspę na oceanie. W wyspę uderza tajfun, i idzie on poszukać Tohki się zgubiła. Odkrywa wtedy, że przyczyną tego tajfunu są Duch, a konkretnie dwie osoby, siostry Kaguya i Yuzuru Yamai. Prowadzą między sobą rywalizacje, o to kto zostanie prawdziwą osobowością Yamai. W związku z tym postanawiają, ze zwycięzcą będzie ta która uwiedzie Shido. W tym czasie DEM przygotowuje się od porwania Tohki. Wieczorem kiedy Tohka spaceruje po plaży z Shido, Ellen atakuje i pokonuje Tohkę. Shido lamentuje nad swoją bezsilnością, cofa się myślami do wydarzeń z Kurumi, wtedy nagle jeden z banderzwierzy pada przecięty na pół, a w jego ręku pojawia się Sandalphon. Ellen stwierdza, że go tez pochwyci, ale banderzwierze nagle przestają prawidłowo funkcjonować, oraz ona wpada w dziurę wykopaną w ziemi. Natomiast siostry Yamai walczą pomiędzy sobą, Shidou zwraca ich uwagę przez atak Sandalphonem. Siostry każą mu wybrać jedną z nich, Shido odpowiada, że wybiera obie. Wtedy atak przypuszcza sterowiec DEMu, ale Kaguya i Yuzuru wykonują wspólny atak, zmuszając go w ten sposób do odwrotu. Po wszystkim siostry mu dziękują i całują Shido, przez co pieczętują swoje moce.

PodsumowanieEdytuj

Operacja: Podwójne kłopoty

  • Nowe Postacie i Duchy
  • Wycieczka szkolna na południowe wyspy
  • Plaża i Gorące Źródła
  • Pojawienie się nowych przeciwników

RozdziałyEdytuj

  • Prolog: Odwrotny podbój
  • Rozdział 1: Plany DEMu
  • Rozdział 2: Huraganowe dziewczyny
  • Rozdział 3: Podwójne podejście
  • Rozdział 4: Kontratak na Serce
  • Rozdział 5: Światło które tnie Wiatr
  • Epilog: Shido, Ja—
  • Posłowie

PostacieEdytuj