FANDOM

Informacje

Tom 6

Tom6

Tytuł Tomu Lilia Miku (Miku Lily) (美九リリィ)
Data Wydania 20 Grudzień 2012
ISBN-10 ISBN 4829138351
ISBN-13 ISBN 978-4-8291-3835-9
Liczba stron 230
Postać na okładce Miku Izayoi
Nawigacja
Poprzedni
Tom 5
Lista Tomów Następny
Tom 7

OpisEdytuj

W liceum Raizen odbywa się narada odnośnie planu uczestnictwa w Festiwalu Dziesięciu w Tenguu. Shido zostaje wybrany przewodniczego komitetu organizacyjnego. Wieczorem następuje kolejne spotkanie z Duchem, niestety nic nie idzie po jego myśli, a Duch tylko rozzłościł się na Shido. Na spotkaniu organizacyjnym festiwalu, spotyka on Miku, przedstawicielkę prywatnego liceum dla dziewcząt Rindouji. Która wygląda tak samo jak ostatni Duch. Kotori to potwierdza, jak również mówi, że z analizy zdarzeń wynika, że lubi ona tylko dziewczyny, więc Shido się przebierze za jedną z nich aby zapieczętować jej moce. Pierwsza dnia festiwalu, spotyka on Miku, i dowiaduje się, że moce, dzięki którym może kontrolować ludzi. Nie mogąc się z tym w jaki sposób Miku traktuje dziewczyny, Shido wypowiada ostre słowa w stronę Miku, wtedy ona proponuje zakład, jeśli ona wygra Shido i pozostałe Duchy będą pod jej kontrolą, a jak wygra Shido, to da sobie zapieczętować jej moce. Kiedy Shido wygrywa zakład, Miku nie mogą się pogodzić z przegraną, przybiera formę Ducha i przejmuje kontrolę nad umysłami ludzi w całej hali, poz Tohką która miała zatyczki w uszach. Tohka ratuje Shido przed Miku, ale nagle pojawia się Ellen i porywa Tohkę.

PodsumowanieEdytuj

Operacja:Przebieranka

  • Nowy Duch Miku Izayoi
  • Shido przebrany za dziewczynę
  • Muzyczne Zawody

RozdziałyEdytuj

  • Prolog: Schadzka Dziewczyn
  • Rozdział 1: Niezrozumiały Duch
  • Chapter 2 - Mężczyzna/Kobieta
  • Chapter 3 - Czas na edycje
  • Chapter 4 - Muzyka
  • Chapter 5 - Lazurowy Błysk
  • Afterword

PostacieEdytuj