FANDOM

Uwaga Spoiler: Ten Artykuł zawiera informacje zawarte w powieści (light noveli), które nie zostały przestawione w anime.

Informacje

Tom 8

Tom8

Tytuł Tomu Natsumi Search
Data Wydania September 20, 2013
ISBN-10 ISBN 4829139382
ISBN-13 ISBN 978-4-8291-3938-7
Liczba stron 318
Postać na okładce Natsumi
Nawigacja
Poprzedni
Tom 7
Lista Tomów Następny
Tom 9

OpisEdytuj

Shido udaje się z misją zapieczętowania kolejnego Ducha. Wszytko przebiega w porządku, dopóki nie zjawia się AST i Duch nagle ucieka i krzyczy, że zemści się na Shido. Kiedy Shido kolejnego dnia przychodzi, zostaje oskarżony o rzeczy który nigdy nie zrobił. Tymczasem na dachu szkoły Natsumi w postaci Shido próbuje zniszczyć reputacje Shido u Tohki i Origami, ale one nie dają się nabrać, Natsumi po raz kolejny grozi Shido zemstą. Później otrzymuje list od Natsumi oraz 12 zdjęć. W liście jest napisane, że Natsumi przyjęła postać jednej osoby ze zdjęć, i ma zgadnąć która, to osoba, jeśli z źle wytypuje, to osoba wskazana z przez niego zniknie. Po pięciu dnia kiedy zostały tylko 2 osoby, udało mu się poprawnie wskazać, za kogo podaje się Natsumi. Kiedy podaje poprawną odpowiedź, wszystkie porwane osoby pojawiają się oraz sekret Natsumi zostaje odkryty, okazuje się, że je wygląd dorosłej osoby jest tylko iluzją, a Natsumi to tak naprawdę mała dziewczynka. Rozgniewa Natsumi zamienia wszystkich w dzieci poza Shido i znika.

PodsumowanieEdytuj

Operacja: Mąciwoda

  • Nowy Duch: Natsumi
  • Zabawa w chowanego
  • Sekret Natsumi

RozdziałyEdytuj

  • Prolog: SobowtórKolejny Shido
  • Rozdział 1: HalloweenPaździernikowa Wiedźma
  • Rozdział 2: PodejrzanyDwanaście Zdjęć
  • Rozdział 3: UsuwanieRano w Samo Południe
  • Rozdział 4: Wysokie RyzykoPodejrzane Miejsce
  • Rozdział 5: Czarna MagiaWiedźmowa Robota
  • Posłowie

PostacieEdytuj