FANDOM

Uwaga Spoiler: Ten Artykuł zawiera informacje zawarte w powieści (light novel), które nie zostały przedstawione w anime.

Informacje

Tom 9

Tom9

Tytuł Tomu Zmiana Natsumi (Natsumi Change) (七罪チェンジ)
Data Wydania 20 Grudnia 2013
ISBN-10 ISBN 4047129747
ISBN-13 ISBN 978-4-04-712974-0
Liczba stron 320
Postać na okładce Natsumi
Nawigacja
Poprzedni
Tom 8
Lista Tomów Następny
Tom 10

OpisEdytuj

Po zamianie wszystkich zapieczętowanych Duchów w dzieci, Reine szukała Natsumi, która nadal ukrycia uprzykrzała Shido życie. Po pewnym czasie Nastumi, zdała sobie sprawę, że za Shido stoi jakaś organizacja, potwierdzeniem tego było kiedy on odnalazł ją w jej kryjówce. Podczas ucieczki niestety wpadła na Ellen i oddział DEM. Ellen wykorzystując moment kiedy Natsumi obniżyła swoją czujność zraniła ją, i kiedy miała zadać śmiertelny cios, uratowała ją Shido. Ranna Natsumi została przeniesiona do bazy Ratatoskr. W międzyczasie Rada Nadzorcza DEM planuje zabójstwo Westcotta, zamierza na spuścić na miejsce jego przebywana jedną z satelit DEM. Duchy postanowiły zmienić negatywne nastawienie Natsumi, więc zajęły zmienieniem wyglądu Natsumi, aby pokazać, że jej prawdziwa postać też jest piękna. Jednakże Natsumi to nie przekonało, kiedy odzyskała nieco mocy zmieniła wygląd na Kotori i uciekła z bazy Ratatoskr. Jako, że Wescott przebywał w Tenguu, na to miasto została spuszczona satelita, aby zgładzić. Ratatoskr i Shido z Duchami próbowali zestrzelić satelitę, ale po wielu podejściach nadal im się to nie udało, wtedy Natsumi która się przyglądała z ukrycia pomagała im zamieniając satelitę w pluszaka. Ku ich przerażeniu, okazało się, że na miasto spada też druga satelita, ona została zniszczona przez Origami która wstąpiła do DEMu. Kiedy wszyscy wrócili do bazy Ratatoskr, Natsumi odciągnęła Shido na ubocze i pocałowała go, będąc świadoma, że zapieczętuje to jej moce.

PodsumowanieEdytuj

Operacja: Terapia

  • Rada Nadzorcza planuje zabójstwo Westcotta
  • Shido i Ratatoskr próbują zmienić wygląd i sposób myślenia Natsumi
  • Powstrzymanie zniszczenia miasta Tenguu
  • Stary przyjaciel, nowy mundur.

RozdziałyEdytuj

  • Rozdział 6: Małe PotworyDzieci
  • Rozdział 7: PolowanieWabienie z Ciemnośći
  • Rozdział 8: MakijażTransformacja
  • Rozdział 9: Chciałabym UwierzyćTo Pewno Kłamstwo
  • Rozdział 10: OpadSpadająca Rozpacz
  • Epilog: Przyjaciel czy WrógMagik DEM-u
  • Posłowie

PostacieEdytuj