FANDOM

Względem siebieEdytuj

Kaguya i Yuzuru są w bardzo bliskiej i zażyłej relacji. Obie dbają bardziej o swoją drugą połową niż o siebie. Podobnie jak Tohka po rozdzieleniu z Shido i Yoshino po rozdzieleniu z Yoshinon stają się niestabilnie psychicznie, tak samo się dzieje kiedy bliźniaczki zostaną oddzielone od siebie.

Z racji tego, że oryginalnie, był jeden Duch zwany Yamai, Kaguya i Yuzuru posiadały wiedzę, że tylko jedna z nich może zostać nowym wcieleniem Yamai, a co oznaczało, druga z nich umrze. Obie postanowiły, że poświęcą się aby ta druga mogła żyć, i kiedy się o tym dowiedziały, posunęły się nawet do użycia siły, aby nawzajem zmusić drugą połowę do swojego zdania. Były bardzo ucieszone kiedy Shido znalazł sposób, aby obie mogły przeżyć.

W trakcie ósmego tomu kiedy Yuzuru znikła, to Kaguya zaczęła panikować, i uspokoiła się dopiero kiedy Ratatoskr powiedział jej, że jej siostra przechodzi badania kliniczne, co oczywiście było kłamstwem. Kiedy później Kaguya i Shido poszli na kręgle, Kaguya powiedziała mu, że domyśliła się, że to jest kłamstwo i zaczęła płakać z obawy o swoją siostrą, przestała dopiero jak została uspokojona przez Shido.

Kiedy odkryła, że Yuzuru i reszta jej przyjaciół zostały wessane przez Haniela Natsumi, Kaguya, tak bardzo się zdenerwowała, że chciała zaatakować Natsumi i ich odzyskać, ale została powstrzymana przez Kotori Itsuka

Kiedy Shido wygrała „grę” Natsumi, i Yuzuru wraz z pozostałymi została uwolniona, Kaguya ze łzami w oczach przywitała swoją siostrę.

Shido ItsukaEdytuj

Yamai traktują Shido jak ich „Wspólną własność”, kiedy Shido traktuje je jak bliskie przyjaciółki. Jednakże zostało wspominanie, że ich przywiązanie do Shido jest większe niż było na początku.

Tohka YatogamiEdytuj

Siostry Yamai są w bardzo dobrych stosunkach z Tohką, szczególnie Kaguya, z powodu podobnych osobowośći. Kaguya nazywa Tohkę swoim „krewniakiem”.

Origami TobiichiEdytuj

Stosunek Kaguyi do Origami jest nie znany, ale Yuzuru dobrze się dogaduje z Origami. Wynika to z powodu podobnych osobowości, oraz dlatego, że Origami dała „rady” Yuzuru jak uwieść Shido. I dlatego Yuzuru nazywa Origami swoim „mistrzem”.

Kiedy Origami odkryła, że są Duchami (W tomie 7), zaczęła uważać je za wrogów. Nawet po tym jak Origami próbowała zabić Kaguyę i Yuzuru w tomie 10, one nadal ją uważają za przyjaciółkę.

W tomie 11 kiedy Origami przestała uważać Ducha za swoich wrogów, Siostry Yamai były bardzo zadowolone. Jednakże Kaguya, wyraziła chęć odpłacenia się jej za to co zrobiła w poprzedniej linii czasowej.