FANDOM

YoshinonEdytuj

Jej „najlepszy przyjaciel”. Yoshino jest bardzo przywiązana do swojej pacynki. Yoshinon (Yoshino również), że jest żywą istotą i z tego powodu kiedy Shido powiedziała, że on jest tylko wynikiem brzuchomówstwa Yoshino, był bardzo wzbudzony emocjonalnie. Yoshinon jest „Osobą którą chce się stać” i „Bohaterem” dla Yoshino. Kiedy była ona jeszcze niezapieczętowanym Duchem, był on dla niej, wsparciem psychicznym. Yoshino bez niego, czuję bardzo nieswoje i jest zestresowana, co więcej często zamraża wszystko w okolicy.

Shido ItsukaEdytuj

Nowy „bohater” Yoshino, i kolejna osoba po Yoshinonie, na której ufa i na niej polega. Ma do niego wielki szacunek i traktuje go jak starszego brata. Shido zdobył szacunek i zaufanie Yoshino, po tym jak znalazł zgubionego Yoshinona. To pozwoliło mu zapieczętować moce Yoshino.

NatsumiEdytuj

Natsumi na początku, ukryła się pod postacią pacynki Yoshino, kiedy prowadziła swoją „Grę”. Różniej, po zapieczętowaniu mocy, zaprzyjaźniła się z Yoshino z powodu podobnych osobowości oraz że są w mniej więcej takim samym wieku.